Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Τι καλά το λέει τ' αηδόνι...

Εψές ήμουν στους Χαΐνηδες....
Ευτυχώς που υπάρχει (υπάρχουν) ακόμα τέτοιου είδους μουσική, μουσικοί, άνθρωποι, ψυχαγωγία, στιγμές!



Όπως καταλαβαίνεται, αναγκαστικά...
οποιαδήποτε ευχή προς τις γυναίκες λόγο της ημέρας, θα είναι επηρεασμένη από την χθεσινή βραδιά.


Οπότε, χρόνια πολλά σε όλες τις γυναίκες με την παρακάτω αφιέρωση:

Μαρία Κώτη - Τι καλά το λέει τ' αηδόνι



Τι καλά το λέει τ' αηδόνι ( παραδοσιακό )

Που σουν εψές λεβέντη μου
κι αντιπροψές καλέ μου
τι καλά το λέει τ αηδόνι.

Εψές ήμουν στους ουρανούς
κι αντιπροψές στους Άγιους
τι καλά το λέει τ αηδόνι.

Τον Άγγελό μου φίλευα
και τον Χριστό κερνούσα
τι καλά το λέει τ αηδόνι.

Και την κυρά την Παναγιά
την επαρακαλούσα
τι καλά το λέει τ αηδόνι.

Για να μου δώσει τα κλειδιά
κλειδιά του Παραδείσου
τι καλά το λέει τ αηδόνι.

Ν ανοίξω τον Παράδεισο
να μπω να σεργιανίσω
τι καλά το λέει τ αηδόνι.

Να δω που κάθονται οι φτωχοί
που κάθονται οι αρχοντάδες
τι καλά το λέει τ αηδόνι.

Στον ίσκιο κάθονται οι φτωχοί
στον ήλιο οι αρχοντάδες
τι καλά το λέει τ αηδόνι.

και τους φτωχούς παρακαλούν
και τους παρακαλούνε
τι καλά το λέει τ αηδόνι.

Δώστε φτωχοί τον ίσκιο σας
και πάρτε τα φλουριά μας
τι καλά το λέει τ αηδόνι.

Υγ. 

1) Γιατί όπως λέει και ο Δημήτρης Αποστολάκης, η αξία του σκοπού εξαρτάται πάντα από τον χρόνο που δαπανάς για να τον επιτύχεις...
2) Ευχαριστούμε Α. που μας έβγαλες έξω. 
3) Αν και να σας πω την αλήθεια διαφωνώ λίγο με την λογική της Ημέρας της Γυναίκας γιατί εμπεριέχει ένα είδος διαχωρισμού από τους άντρες, θα συμφωνούσα περισσότερο με μια Ημέρα του Ανθρώπου... Από την άλλη βέβαια καλό είναι να υπάρχουν αυτές οι μέρες και να γίνονται αφορμή να μάθουν κάποιοι και κάποιες την ιστορία και το παρελθόν....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου